כן ירבו • למעלה מחצי ילדי הגנים בקרית יובל – חרדים

ארי וידר 3 Comment on כן ירבו • למעלה מחצי ילדי הגנים בקרית יובל – חרדים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאבק של תושבים חילונים וציוניים דתיים נגד מגוריהם של החרדים בקרית יובל עלה לכותרות בשבוע האחרון, לאחר שהעירייה הקצתה מבנים נוספים לגני הילדים בשכונה.

מנתונים שפורסמו עולה למעלה ממחצית הילדים בגני הילדים בקרית יובל הינם חרדים, ואילו בבתי הספר המגמה עדיין אינה מוחלטת ומספרם מסתכם בכ-25 אחוזים כשהשאר מתחלק בין החינוך הכללי והממלכתי דתי.

נתונים אלו מוכיחים כי שכונת קרית יובל הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר חרדית, ואת התושבים החילונים הדבר מדאיג במיוחד.

למרות שהחילונים תוקפים את ראש העיר ניר ברקת על שאישר הקצאת מבנים נוספים לגני ילדים חרדים בשכונה, דווקא חבר המועצה יצחק פינדרוס אינו שבע רצון. לאתר 'קול חי' הוא אומר "אני ממש לא שבע רצון מההתנהגות של ראש העיר בעניין קרית יובל. אין לי בדל של הסכמה איתו על מה שקורה שם. מה שאושר בעירייה בשבוע שעבר זה ביזיון וזה אפילו לא המינימום הנצרך שם".

פינדרוס מוסיף ואומר: "אינני מופתע מהנתונים. תמיד מספר הילדים גבוהה יותר מאחר שאחוז הילודה של המגזר החרדי הוא גבוה יותר. אם במגזר הכללי הממוצע הוא 1.5 לכל משפחה אז אצל החרדים זה יהיה ממוצע של 5. אבל אין ספק, החרדים אינם מיעוט כ"כ קטן בקרית יובל, וברור שבשנים האחרונות השכונה הפכה להיות יותר חרדית".

unnamed



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מצוין !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כן ירבו!!!!!!!!!!!!!!

  2. 2

    שכל העולם יהיה חרדי!!!!!!!!!!!!

  3. 1

    אני כתושבת חרדית בקרית יובל עם 2 בנים כן ירבו מחזקת את חברי מועצת ירושלים ומתחננת שיצליחו להשיג מבנים. החידר של הבנים פועל בנגריות ללא חלונות. בדירות עלובות, אין להם מקום לשחק והבנות צריכות לנסוע לבי"ס בבית וגן. בעוד שינם לפחות 2 מבנים ריקים ללא שימוש שברקת אינו מוכן לאשר לתיתו. התעללות!